
Els vermells i negre hauran de lluitar al màxim per sumar en els pròxims partits i optar a la categoria superior
Derbi entre el CF Ripollet i el CD Montcada. En joc, uns punts valuosos per encaminar l’ascens a primera catalana. Un solitari gol montcadenc va donar els punts als visitants, complicant la fase als nois del míster Jornet. El pròxim diumenge, nou derbi Montcada i Ripollet. Sant Joan de Montcada vs CF Ripollet es jugaran uns punts que ambdues esquadres desitgen.
El segon equip va empatar a 0 amb l’EF Joan Murto. El diumenge viatgen. Jugaran a les 12 h al camp del CD Llano de Sabadell.
El Juvenil del CF Ripollet va a la seva, sumant victòries des del liderat de la competició. CF Ripollet 4 – 1 CFU Can Rull. Els gols vermells els van fer González, Romero, Lanza i Dukereh. El dissabte, a les 10.30 h, jugaran al camp del CE Mercantil.
L’infantil del CF Ripollet va perdre al municipal 2 a 4 amb el CFU Can Rull Romulo Tronchoni. Marcaren per Ripollet Ramírez i Tormo. Dissabte vinent, a les 14.30 h, jugaran al camp del CF Martorelles.
El prebenjamí 7 va guanyar a domicili al CE Olímpic Can Fatjó 4 a 5. Gols d’Ambrona, Paco (2), Bayón i Amador.
Les veteranes del CF Ripollet guanyaren el derbi amb el CF Cerdanyola del Vallès. O a 3 amb hat-trick de Laura Rodríguez.- Text: J. Jorba. Foto: Marc Mata