
Esteve Davi va ser un ciclista ripolletenc que va actuar com a catalitzador d’un mitjà de transport, la bicicleta, i l’esport que se’n deriva, el ciclisme, molt popular
La basquetbolista de Ripollet participarà al combinat estatal de 3×3 U18 per jugarà al Festival Olímpic de la Joventut, que es durà a terme a Maribor, Eslovènia, del 20 a 30 de juliol. Esther Rodellar farà equip amb Sofia Hidalgo, del CD Ponce Valladolid Baloncesto, Judith Oliva, del Barça CBS i Cristina Sánchez, del Siglo XXI. Paula Palomares és l’entrenadora de l’equip.
El seu club fins ara, el Femení de Sant Adrià, destaca la fita com una culminació «brutal» de la temporada de la jugadora ripolletenca. Tant d’ella com de la resta de l’equip, que van assolir el subcampionat de Catalunya Júnior Femení Preferent.
La propera temporada estudiarà a la Universitat de Siena (USA) i jugarà al seu equip, les Saints. Una esquadra que juga a la NCAA (National Collegiate Athletic Association), a la Divisió 1, la màxima. — Text: JJ Foto: @esther_rodellar